Beauty Lifestyle

Nieuwjaars GiveAway!

nieuwjaarswinactie_dreamdaily (1 of 1)

Kerst is voorbij en het nieuwe jaar zit er aan te komen. Een nieuw jaar vol met goede voornemens en dromen. Om het jaar extra goed te beginnen kan je vandaag dit leuke Nieuwjaarspakket winnen! Een pakket waarmee je compleet kan relaxen, al je gedachten kan opschrijven en ordenen en je mooiste herinneringen van 2013 kan afdrukken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Wat zit er allemaal in het pakket?

? Hema Deskplanner
? 2x Hema stickerset
? Hema notitieboekje
? Pen
? Lush Snowfairy
? Lush Bombardino bath balistic
? Voucher voor een 5 kaartenset van Printstagram.nl

Meedoen is heel makkelijk!

? Volg mij op Bloglovin en like dit bericht.
? Volg mij @dreamdaily_nl op twitter en tweet:
β€œIk doe graag mee aan de winactie van @dreamdaily_nl! Ga naar http://www.dreamdaily.nl en doe ook mee!”

De winactie loopt tot zondag 19 januari, op 20 januari maak ik de winnaar in mijn Weekly Diary bekend.

Heel veel succes iedereen!

handtekening

You Might Also Like

50 Comments

  • Reply
    Vanessa
    12/29/2013 at 10:42

    Wat een leuk pakketje! Ik ben gek op notitieboekjes van de Hema en ook die desk planner staat al even op mijn verlanglijstje, dus ik doe heel graag mee! Ik heb dan ook alles gedaan wat ik moest doen. Spannend πŸ™‚

  • Reply
    Femke
    12/29/2013 at 11:57

    Die spullen van de Hema zien er altijd heel leuk uit! Ik volgde je al op Bloglovin. Ik heb geen twitter, maar wil wel graag meedoen met deze winactie.

  • Reply
    Jana Vmh
    12/29/2013 at 12:22

    Zo’n mooie spullen! Ik doe graag mee πŸ™‚ Ik volgde je al op bloglovin en twitter! Heb de tweet verstuurd πŸ™‚ @JanaVmh

  • Reply
    I scream beauty
    12/29/2013 at 12:30

    Wat een leuk pakketje heb je gemaakt!! Wij doen graag mee! Duimen maar!

  • Reply
    Heleen
    12/29/2013 at 12:40

    Wauw wat een leuk pakketje, ik doe graag mee en heb alles gedaan πŸ™‚

  • Reply
    Wanda
    12/29/2013 at 12:46

    Oh, leuk zo’n pakket van de Hema! Daarom heb ik direct bloglovin ingeschakeld en dit bericht geliked!

  • Reply
    Lidewij
    12/29/2013 at 13:21

    Ooh, wat een leuke dingen! Ik was al heel benieuwd naar de Hema planner, want die lijkt me superfijn πŸ˜€ ik doe graag mee!

  • Reply
    DaniΓ«lle Springer
    12/29/2013 at 13:35

    Ah wat een leuke en originele winactie. Ik doe graag mee. Ik heb alles gedaan en ik ben trouwens je 100e Bloglovin volger.

  • Reply
    jessy
    12/29/2013 at 13:48

    Zo’n deskplanner kan misschien mijn chaotische lifestyle redden haha.
    Ik wist niet dat ze die bij de HEMA hadden!
    Snowfairy ruikt ook verrukkelijk zoet, zit dat ook altijd te snuiven bij de Lush haha.
    Heel leuk pakket en ik heb netjes alle stappen gevolgd πŸ™‚
    Alvast een fantastisch nieuwjaar toegewenst!
    Liefs, Jessy

  • Reply
    Anneleen
    12/29/2013 at 14:30

    Super leuke winactie! πŸ˜€ Echt zulke leuke spulletjes ook!!
    Ik wil zeker ook een kansje wagen, dus ik doe mee! πŸ™‚
    Succes aan iedereen die ook meedoet! πŸ˜€
    Twitter: Geukje: https://twitter.com/Geukje/status/417284891626061824

  • Reply
    Whitley
    12/29/2013 at 14:38

    Wauw, dat is pas een winactie!
    Ik doe graag mee hoor πŸ˜€

    xxx

  • Reply
    Kirsty
    12/29/2013 at 14:48

    Wat een gave winactie! Ik sla hem over omdat ik er al een aantal spulletjes van heb, maar wens iedereen veel succes πŸ™‚

  • Reply
    Deborahschrijft
    12/29/2013 at 14:49

    Ik doe mee! πŸ˜€

  • Reply
    Naomi
    12/29/2013 at 15:07

    Wat een super leuke dingen allemaal!
    Ik doe graag mee. Ik heb alle stappen gedaan.
    xxx

  • Reply
    Melissa
    12/29/2013 at 16:01

    Heel leuke winactie, ik doe graag mee en ik heb alle stappen gedaan πŸ™‚
    x

  • Reply
    Pablien
    12/29/2013 at 17:02

    Wat een leuke winactie! Ik heb alles gedaan!

  • Reply
    fashionadvies
    12/29/2013 at 17:29

    Wat leuk!, ik doe graag mee πŸ˜‰ zal alles doen xx

  • Reply
    AmΓ©lie
    12/29/2013 at 17:43

    Ik heb de planner al, maar doe toch nog graag mee πŸ˜‰
    Fingers crossed!
    xo

    http://www.bagsandchocolate.com

  • Reply
    Iris - The Beauty magazine
    12/29/2013 at 18:04

    Super leuk pakketje heb je samengesteld!

  • Reply
    Maris
    12/29/2013 at 18:23

    Wauw, wat een leuke giveaway en wat is je blog leuk! Ik heb je direct gevolgd op Bloglovin’ en ik doe natuurlijk mee met de winactie! Ik volg je op twitter en heb de tweet geplaatst op accountnaam @marisjie. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl. Nu ga ik eventjes verder rondkijken op je blog, hihi. Wat leuk dat je trouwens in Hilversum woont, ik woon daar dicht in de buurt! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    liefs

    • Reply
      Maaike Foks
      12/29/2013 at 19:10

      Wat leuk! Ik lees net op je blog dat je op het GLU zit, daar heb ik ook gestudeerd!

      X

  • Reply
    Yasmine
    12/29/2013 at 18:37

    Leuk! Ik doe mee, ik heb alles gedaan :). Leuk uitgekozen!

    Liefs, Yasmine

  • Reply
    Luna
    12/29/2013 at 19:02

    Wauw, wat een leuke give-away! Laat ik het proberen!
    β™₯ Ik volg je blog nu en heb het bericht geliked op Bloglovin’.
    β™₯ Ik volg je op Twitter en heb de tweet geplaatst op het account @lunalovelyworld.
    Love, Luna

  • Reply
    Joyce Jeroense
    12/29/2013 at 19:06

    Wat een ge-wel-dige winactie! Ik zag hem net voor bij komen op twitter, ik doe zeker mee! Die deskplanner staat al zo lang op mijn wishlist, helaas is het er nog niet van gekomen dat ik hem heb gekocht. Ik volg je op bloglovin’ en heb dit bericht geliked en ik volg je op twitter en heb getweet. Fingers crossed!

  • Reply
    PiinkBeautyPrincess
    12/29/2013 at 19:50

    Echt een heel leuk pakket! De desk planner lijkt mij heel handig πŸ™‚
    Ik volg je op bloglovin en het het artikel geliked.
    Ik volg je op twitter en heb de tweet geplaatst’

    PiinkBeautyPrincess

  • Reply
    Rowan - Rebels maar Romantisch
    12/29/2013 at 20:25

    Wat heb je een leuk blog Maaike! En deze winactie ga ik natuurlijk niet overslaan. πŸ™‚ Ik doe graag mee en heb alles gedaan. Leuk te lezen dat je ook uit Hilversum komt, daar woon ik ook. πŸ™‚ Liefs, Rowan (rebelsmaarromantisch@gmail.com)

    • Reply
      Maaike Foks
      01/02/2014 at 18:12

      Wat leuk een stadsgenootje :), ik ga een kijkje nemen op je blog!

      X

  • Reply
    Sam
    12/29/2013 at 21:42

    Wat een leuk pakket! Ik houd echt van plannen, zonder kan ik echt niet leven, haha! Ik maak heel graag kans !
    Ik volg je blog en heb het bericht geliked op Bloglovin’
    Ik volg je op Twitter en heb de tweet geplaatst op het account: @BeautyInsiderx_
    Liefs

  • Reply
    Anita H.
    12/29/2013 at 22:33

    Leuk pakket, vooral die HEMA deskplanner. Die heb ik al bij diverse blogs voorbij zien komen.

  • Reply
    Eve
    12/29/2013 at 23:20

    Oh wauw, ik doe mee! Wat een leuk pakketje zeg x

  • Reply
    Amy
    12/29/2013 at 23:48

    erg leuke winactie xx

  • Reply
    Lilian
    12/30/2013 at 11:29

    Die Snowfairy van Lush ruikt zΓ³ lekker he.
    Ik doe mee πŸ™‚

    https://twitter.com/lilianvg13/status/417602810964766720
    & ik volg &like dit bericht πŸ™‚ http://www.bloglovin.com/lilianschrijft

  • Reply
    Anneke
    12/30/2013 at 11:38

    Ik kende je blog nog niet, maar kwam dankzij een tweet over de winactie even kijken. Ik doe ook mee! πŸ˜€

  • Reply
    Shanna
    12/30/2013 at 15:20

    Origineel pakketje! I like it!
    Ik heb alle stappen doorlopen. Ben wel niet erg actief op Twitter. Dus hopelijk is dat niet erg.

  • Reply
    Christina
    12/30/2013 at 16:40

    Heel leuk! πŸ˜€
    Heb alles gedaan! πŸ˜‰

    Groetjes

  • Reply
    Nicole
    12/30/2013 at 17:21

    Leuk pakketje. Altijd handig, de spulletjes die je kunt winnen πŸ™‚
    Ik heb je blog sinds kort ontdekt, volg je nu ook via bloglovin en twitter πŸ˜‰

  • Reply
    EsmΓ©e
    12/30/2013 at 17:43

    Wat een geweldige winactie, ik doe mee! Ik volgde je al op bloglovin’ en ik like dit bericht. Ik volg je op twitter en ik heb het bericht getweet. Fijne jaarwisseling. x

  • Reply
    kim / justnailpolishes
    01/01/2014 at 15:56

    Wat een schattig en lief pakket! Die dingen van de hema zien er altijd zo leuk uit en lush jammiee dat ontbreekt nog in mijn badkamerkastje.. en dat als badnimf haha πŸ˜› De planner kan ik goed gebruiken met al die examens etc.
    Ik volg je op bloglovin en het bericht heb ik geliked.
    Ook volg ik je op twitter en is de tweet getweet: Justnailpolish

    Duimen!!

  • Reply
    Tess Evea
    01/02/2014 at 10:53

    Wat een tof pakketje, ik doe erg graag mee. Heel leuk samengesteld, vooral de producten van LUSH zijn natuurlijk een echte musthave!

  • Reply
    Robin
    01/02/2014 at 18:20

    Lieve winactie. Ik doe graag mee πŸ˜€

  • Reply
    wies
    01/04/2014 at 16:55

    Ik zou ook graag mee willen doen. Ik heb alles gedaan ( Ik hoefte eigenlijk alleen maar te tweeten en te liken want ik volgde je al op alles)
    Liefs

  • Reply
    Lisanne
    01/04/2014 at 20:06

    Wat een heerlijke winactie, ik doe heel graag mee! Ik ben de 34e liker op BL en volg je nu via Twitter! En natuurlijk heb ik getweet (https://twitter.com/LisanneBurgers/status/419545277733666816)!
    x

  • Reply
    Melike
    01/04/2014 at 21:06

    Jammer.. ik heb geen twitter!

  • Reply
    Janne (Ginger) Snoeck
    01/04/2014 at 22:01

    Wat een mooi pakket! Ik maak graag kans! Mijn username op twitter is @zaentje πŸ˜‰

  • Reply
    Dionne
    01/05/2014 at 10:48

    Wat een super leuke winactie! Ik doe heel graag mee,
    Ik heb ook getweet!

  • Reply
    Jolijn
    01/06/2014 at 17:26

    Ik doe graag mee (:
    Kan het ook zonder twitter?
    Liefs, Jolijn.

  • Reply
    alexa
    01/06/2014 at 18:04

    super leuke winactie zo in het nieuwe jaar & je blog ziet er erg leuk uit! X

  • Reply
    vintagirie
    01/13/2014 at 11:51

    Wat een ontzettend leuk pakketje, ik doe graag mee πŸ˜‰ Je blog ziet er ook fantastisch uit.

  • Reply
    Amina
    01/18/2014 at 13:09

    OMG waaaah wat een leuke winactie ik heb alles gedaan echt alles! Ik wil dit zoo graag~!
    Liefs, Amina