Lifestyle

Birthday GiveAway!

Er is een jaar voorbij gevlogen en vandaag mag ik dan ook alweer 26 ( o nee we gaan nu echt op weg naar de 30 ;)) kaarsjes uitblazen. Helaas moet ik vandaag werken maar morgen maak ik het helemaal goed. Familie en vrienden komen gezellig langs voor een hapje en een drankje, ik heb er super veel zin in!

winactie_dreamdaily (3 of 4)

Natuurlijk is het leuk om op je verjaardag cadeautjes te krijgen maar… nog veel leuker is het om ook cadeautjes weg te geven! Daarom vond ik dit het perfecte moment voor een nieuwe GiveAway!

Wat zit er allemaal in het pakket?

? Marks&Spencer Carrot Cake mix
? Marks&Spencer White Chocolate Chunk Cookies ( to die for!! )
? Marks&Spencer Rooibos & Vanilla thee
? Marks&Spencer Chocolate Coated Toffee Popcorn
? L’Oreal Color Riche in Nouvelle Va Gue nagellak
? Essence On the Catwalk lipstick
? Hema notitiekboek A5
? Hema Sticky Bookmarks

Meedoen is heel makkelijk!

? Volg mij op Bloglovin en like dit bericht.
? Volg mij @dreamdaily_nl op twitter en tweet:
“Win een verwen pakket via @dreamdaily_nl! Ik doe al mee! Ga naar www.dreamdaily.nl en maak ook kans”

Extra kans?

? Volg mij op Instagram!

De winactie loopt tot zondag 18 mei, op 19 mei maak ik de winnaar in mijn Weekly Diary bekend.

Heel veel succes iedereen!

handtekening

You Might Also Like

26 Comments

  • Reply
    Dagmar
    05/09/2014 at 08:07

    Happy b-day lieve Maaike! Ik wens je een mooie dag toe en al het geluk voor in je nieuwe levensjaar topper!

  • Reply
    Manon
    05/09/2014 at 09:17

    Gefeliciteerd, maak er een super leuke dag van!

  • Reply
    Manon
    05/09/2014 at 09:33

    Gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuk pakketje om te winnen zeg, ik doe mee!
    Ik heb getwitterd (met mijn prive twitter, niet via ons LWW account), volg en like je op Bloglovin en volg je ook op Instagram!

  • Reply
    Marloes
    05/10/2014 at 09:47

    Gefeliciteerd met je verjaardag Maaike! Hele fijne dag vandaag, en laat je maar goed verwennen! Ik doe graag mee met deze leuke winactie! Wat een mooi pakketje heb je samen gesteld.

  • Reply
    Sas
    05/10/2014 at 10:21

    Van harte!

  • Reply
    alexa
    05/10/2014 at 10:51

    Van harte gefeliciteerd! En 26 is nog prima te doen hoor het duurt nog wel even voor je de 30 haalt en je bent zo oud als jij jezelf voelt! Ik doe natuurlijk mee aan deze super leuke win actie! Heb het nog even getweet en het bericht geliked. Volgde je overal al, ook op instagram!

  • Reply
    Suzanne
    05/10/2014 at 12:40

    Leuke giveaway! Ik doe mee! Ik heb alles gedaan wat je moest doen, ik volg je zelfs op Instagram (@DiarySuzanne)

  • Reply
    Nuria
    05/10/2014 at 13:03

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag <3 Heel erg lief dat je een winactie organiseert, ik doe zeker mee. Ik heb alle dingen natuurlijk gedaan en het extra ding ook.
    Liefs xx

  • Reply
    todayslovely
    05/10/2014 at 13:45

    Van harte gefeliciteerd! Ik doe zeker mee, leuke winactie! Ik heb alle stappen verricht behalve dat ik geen ig heb! : ( Liefs!

  • Reply
    Vanilles
    05/10/2014 at 13:53

    Nog gefeliciteerd ! Leuke give away ! Ik doe mee ! Ik volg je op twitter en heb het bericht getweet, en ik volg je op bloglovin ! xx

  • Reply
    Marjolein - Beautylein.nl
    05/10/2014 at 14:25

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee aan je winactie, heb alles gedaan 🙂 Fijne dag! xxx

  • Reply
    mamawatdoejenou.nl
    05/10/2014 at 14:40

    Gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een leuk idee dat je je lezers ook wilt verwennen. Ik doe natuurlijk mee. Ben trouwens ook dol op London 🙂

  • Reply
    Kim
    05/10/2014 at 17:50

    Gefeliciteerd! Leuke giveaway <3!

  • Reply
    Dhini
    05/10/2014 at 19:29

    Happy Birthday!
    Ik doe mee

  • Reply
    kim / justnailpolishes
    05/10/2014 at 19:34

    Gefeliciteerd!!
    Wat een leuke prijzen, wat anders dan de meesten! dat maakt het leuk!
    Ik doe graag mee, ik volg op bloglovin + like.
    Ook volg ik je op twitter en instagram.
    De tweet is getweet 🙂

  • Reply
    Nailsbyfml
    05/10/2014 at 19:38

    Hey wat een leuke winactie! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee.

    Liefs nailsbyfml

  • Reply
    Thebeautydelivery
    05/10/2014 at 19:58

    Ik doe niet met veel winacties mee, maar deze trok meteen mijn aandacht! Ik vind bakken ontzettend leuk om te doen (en lekker natuurlijk haha!) een carrotcake heb ik nog nooit op, dus ben erg benieuwd. Ik doe in ieder geval mee!

    Ik volg je via Bloglovin + geliked en ik volg je via Twitter, dit is mijn tweet: https://twitter.com/TheBdelivery/status/465188761446653952

    Liefs,
    Britt

  • Reply
    Marita
    05/10/2014 at 20:04

    Ooh nom! Ik houd van bakken en oh die thee lijkt me super lekker. Ik vind rooibos vanille zó lekker. Ik heb je getweet en gevolgt. Ook op Instagram. Nog een hele fijne verjaarag!

  • Reply
    Robin
    05/10/2014 at 20:12

    Super leuke winactie, hele leuke spulletjes! Ik doe mee! !:D
    Ik heb je ook volgde je ook al op instagram 🙂
    Liefs xo

  • Reply
    Lotte
    05/10/2014 at 20:29

    Gefeliciteerd! Hopelijk is het een geslaagd feestje vandaag.
    En wat een leuke give away. Ik doe niet aan twitter en doe dus niet mee, maar ik weet zeker dat je hier iemand heel gelukkig mee gaat maken. 🙂

  • Reply
    Mieke
    05/10/2014 at 20:52

    Nog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag gehad gisteren en vandaag.

  • Reply
    chucky1012
    05/10/2014 at 21:43

    Gefeliciteerd met je b’day 😉
    Leuk blog en ik heb alles gedaan wat nodig is en de extra kans om kans te kunnen maken op dit goedgevulde pakket!

    Twitter: @chucky1012

    Bloglovin: chucky1012

    Instagram: chucky1012

    Pinterest: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Facebook: Ilovefashionandmakinpictures Ilfamp

    Fijn weekend Xoxo

  • Reply
    Anita H.
    05/11/2014 at 01:22

    Congratulations!!

  • Reply
    Tess Evea
    05/12/2014 at 19:36

    Wat een gaaf pakketje. Leuk hoor! Goed gevuld zekers.. ik doe graag mee en ik heb alles gedaan. 🙂

  • Reply
    Bianca
    05/18/2014 at 15:10

    Hoi ik weet niet of ik te laat ben maar ik waag toch een kansje voor dit leuke pakket! Ik volg je op Twitter (Pinkit1988) en Instagram (pinkit1988) ook heb ik de tweet verstuurd. Op Bloglovin volgde ik je al en heb het artikel geliked (onder Pinkit1988 of Bianca en Sterre ik weet niet welk account dit heeft gepakt).

    xxx

  • Reply
    Eline
    05/18/2014 at 20:24

    Oh, leuk pakketje! Ik doe heel graag mee,
    → Ik volg je op Bloglovin en heb dit bericht geliket.
    → Ik volg mij @dreamdaily_nl op twitter en heb de tweet geplaatst.

    Liefs, Eline